logo
امروز : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۰۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

اقتدار حزب‌الله بلای جان رژیم صهیونیستی

اقتدار-حزب‌الله-بلای-جان-رژیم-صهیونیستی
آوار خشم جبهه مقاومت بر سر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا را قدم به قدم به سمت حذف موجودیت خواهد کشاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ شبکه اطلاع‌رسانی راه‌دانا؛ در حالی جریان رسانه‌ای غربی اروپایی درصدد بزک کردن رژیم صهیونیستی به برخورداری از تشکیلات نظامی و اطلاعاتی است که بررسی سیر حیات منحوس این رژیم در خاورمیانه نشان می‌دهد موجودیت آن هر روز بیش‌تر از پیش دچار اضمحلال و نابودی بوده و همین نگرانی از ادامه موجودیت، موجب شده که این روزها شاهد جنایات جنون آمیز صهیونیست‌ها در لبنان و غزه باشیم.

بیشتر بخوانید

سال هاست که رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی گروه‌های مقاومت در فلسطین و منطقه غرب آسیا است و تلاش می‌کند توان موشکی نیروهای مقاومت را از بین ببرد، از سوی دیگر ارتقا ضریب امنیت خود را به عنوان اصلی‌ترین راهبرد دنبال کرده و برای تحقق آن از هیچگونه حمایتی از سوی ایالات متحده آمریکا بی‌بهره نیست، با این وجود اما به اذعان بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان مسائل بین‌الملل رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و فروپاشی حتمی قرار گرفته و تنها مسئله باقی‌مانده زمان این فروپاشی است.

اما جنایات این رژیم طی یک سال گذشته در غزه و کشتار هزاران نفر از زنان، کودکان، غیرنظامیان و مردم مظلوم فلسطین نشان داد که رژیم صهیونیستی نگران پایان حیات نحس خود بوده و برای ادامه بقا راهی جز ماجراجویی در منطقه ندارد.

صهیونیست‌ها با یورش بردن به لبنان و بمباران بی‌وقفه آن در منطقه ضاحیه بیروت و کشتار مردم بی گناه و غیرنظامیان در این منطقه دست به یک جنایت جنگی زدند تا نشان دهند که برای بقای خود تمام خطوط قرمز را از بین برده و نابود می‌کنند از این رو می‌توان به این باور رسید که رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیت خود یک خطر بالاقوه برای تمام بشریت و ملت‌های جهان است.

 اقدام غیر انسانی رژیم صهیونیستی خارج از ضوابط بین‌المللی بوده چراکه با هدف قراردادن رهبران معنوی ملت‌های آزادی خواه در پی آن است که خود را در جغرافیای جهانی تثبیت کند، با این حال اما تجاوزات بی‌وقفه او به امنیت، آزادی و حقوق ملت ها، حق مشروع در اقدام متقابل علیه صهیونیست ها را منجر شده است.

جامعه جهانی و نهادهای بین‌الملل باید بدانند که نخست وزیر این غده سرطانی وقتی از تریبون سازمان ملل متحد تمام ساختار یک نهاد بین‌المللی را به سخره گرفته و به کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان افتخار می‌کند، در آینده نه چندان دور می تواند عاملی برای تهدید بشریت باشد.

حمیدرضا ترقی در این باره در گفتگو با دانا با اشاره به اینکه باند جنایت کار رژیم صهیونیستی جز ناامنی در دنیا چیزی را نمی‌فهمد، گفت: رژیم صهیونیستی فقط به دنبال منافع نژادپرستانه خود است و برای امنیت و آرامش ملت‌های جهان خطرناک است و می‌تواند جنایات خود را هر روز در یک گوشه از دنیا علیه ملت های مظلوم تحمیل کند.

او این را هم گفت که امروز آمریکا خود را در معرض سقوط تمدنی و سقوط سیاست‌های یک جانبه‌گرایی می‌بیند از این‌رو به واسطه سگ هار خود شروع به جنجال آفرینی و ماجراجویی در منطقه کرده و دبیر کل حزب‌الله لبنان را به شهادت می‌رساند. این گستاخی رژیم صهیونیستی مقدمه‌ای است برای کوتاه کردن دست آمریکا از منطقه و پایان دادن به سیاست‌هایی که در غرب آسیا دنبال می کند.

در چنین شرایطی اقتدار حزب‌الله لبنان خود یک عامل بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی است؛ اقتداری که نه تنها با شهادت سید حسن نصرالله در آن خللی به وجود نخواهد آمد بلکه اراده‌ها را برای نابودی این غده سرطانی منسجم تر از قبل خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی که مدعیست دست برتر نظامی و امنیتی را در منطقه غرب آسیا دارد طی ۱۵ سال گذشته در تمام جنگ‌های مهم با حزب‌الله لبنان و گروه‌های مقاومت فلسطین شکست خورده است و امروز باید منتظر شکستی بزرگتر و مفتضحانه‌تر از سوی گروه‌های مقاومتی باشد که خشمشان از شهادت سید حسن نصرالله را بر سر سران رژیم صهیونیستی فرود آورده تا گام به گام به سوی حذف سگ هار آمریکا از منطقه پیشروی کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴